Σημαντική αύξηση εμφανίζουν οι αναζητήσεις καταναλωτικών προϊόντων από Ελληνες στο Διαδίκτυο το τελευταίο 12μηνο, όπως προκύπτει από την πρώτη συνάντηση της Google με θέμα την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα.
Τα στελέχη της Google παρουσίασαν στους παρευρισκομένους την έννοια του «the zero moment of truth» για συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα (CPG) που άπτεται της συμπεριφοράς των καταναλωτών, σε μια περίοδο που η διείσδυση στο Ιντερνετ και η χρήση των μηχανών αναζήτησης αυξάνονται.
Σύμφωνα με έρευνες, η επαφή ενός καταναλωτή με μια μπράντα (brand) γίνεται πολλές φορές πριν ο καταναλωτής δει το προϊόν στο ράφι του καταστήματος.
Απόδειξη αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα θεωρείται η κατακόρυφη αύξηση των αναζητήσεων συγκεκριμένων προϊόντων μέσω Ιντερνετ το τελευταίο 12μηνο. Ειδικότερα, η αύξηση των αναζητήσεων ανήλθε σε 105% για προϊόντα ομορφιάς, 300% για συνταγές, 250% για προϊόντα διατροφής και 85% για περιποίηση μαλλιών, σύμφωνα με την Google.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο καταναλωτής επιστρέφει με αυξανόμενη συχνότητα στο Διαδίκτυο μετά την επαφή με το προϊόν και τη δοκιμή του, παραθέτοντας σχόλια που επηρεάζουν τους επόμενους καταναλωτές.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ e
fit-4-all.gr
Σύμφωνα με έρευνες, η επαφή ενός καταναλωτή με μια μπράντα (brand) γίνεται πολλές φορές πριν ο καταναλωτής δει το προϊόν στο ράφι του καταστήματος.
Απόδειξη αυτού του φαινομένου στην Ελλάδα θεωρείται η κατακόρυφη αύξηση των αναζητήσεων συγκεκριμένων προϊόντων μέσω Ιντερνετ το τελευταίο 12μηνο. Ειδικότερα, η αύξηση των αναζητήσεων ανήλθε σε 105% για προϊόντα ομορφιάς, 300% για συνταγές, 250% για προϊόντα διατροφής και 85% για περιποίηση μαλλιών, σύμφωνα με την Google.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο καταναλωτής επιστρέφει με αυξανόμενη συχνότητα στο Διαδίκτυο μετά την επαφή με το προϊόν και τη δοκιμή του, παραθέτοντας σχόλια που επηρεάζουν τους επόμενους καταναλωτές.
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ e
fit-4-all.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου