Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

ΠΟΣΟ ΑΛΑΤΙ ΤΡΩΜΕ ΤΕΛΙΚΑ;

Αλήθεια πόσο αλάτι τρώτε καθημερινά; 

 
 
Η Αμερικανική Ένωση για τις παθήσεις της καρδιάς πρόσφατα εξέδωσε μία λίστα 
με δημοφιλείς διατροφικές επιλογές που την ονόμασε "Τα 6 αλμυρά". 
Έξι τροφές που έχουν εξαιρετικά μεγάλη περιεκτικότητα νατρίου, 
που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο να πάθετε κάποιο καρδιακό επεισόδιο 
(έμφραγμα, ανακοπή κτλ) ή εγκεφαλικό.
 

Μπορεί να σας εκπλήξει αλλά οι πιο πλούσιες τροφές σε αλάτι σήμερα είναι:

1. Το ψωμί και τα παξιμάδια 2. Τα αλλαντικά και κρύα κρέατα (όπως ζαμπόν, γαλοπούλα κτλ) 3. Η πίτσα 4. Τα πουλερικά 5. Οι σούπες 6. Τα σάντουιτς
alati
Μάλιστα έχουν βάλει και ένα σημάδι χαρακτηριστικό που δείχνει
στη συσκευασία των τροφίμων αν είναι κατάλληλα για να διατηρούμε υγιή την καρδιά μας.
Είναι δηλαδή τρόφιμα που έχουν ελεγχθεί και πιστοποιηθεί από επίσημο κρατικό φορέα. Κάντε λοιπόν κάτι καλό για την καρδιά σας, αποφεύγοντας αυτά τα τρόφιμα, ή καταναλώνοντας τα όσο λιγότερο γίνεται.
 
Ακολουθήστε μας στο Twitter , Facebook.



Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection