Κυριακή, 4 Ιουλίου 2010

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΧΟΡΤΑΙΝΟΥΝ

Όταν προσπαθείτε να διαχειριστείτε το βάρος σας, οι τροφές που αυξάνουν την αίσθηση του κορεσμού αποτελούν καλή επιλογή.
Πόσο όμως από αυτές τις τροφές πρέπει να τρώτε;

Οι τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη κι φυτικές ίνες βοηθούν στην ενίσχυση του κορεσμού:

Πρωτεΐνες

Προσπαθήστε να τρώτε δύο μερίδες ψάρι κάθε εβδομάδα, ένα εκ των οποίων να είναι λιπαρό. Πρέπει να τρώτε δύο με τρεις μερίδες πρωτεΐνης κα­θημερινά φυτικής και ζωικής προέλευσης.

Δείτε παρακάτω μερικά παραδείγματα μερίδας (περίπου στο μέγεθος ενός κανονικού πακέτου με χαρτιά τράπουλας):

100γρ ψάρι (πχ σολομός, σαρδέλα ή τόνο) .   100γρ λευκό κρέας χωρίς κόκαλο (πχ κοτόπουλο ή στήθος γαλοπούλας)

100γρ κρέας χωρίς κόκαλο (πχ άπαχο μοσχάρι, αρνί ή χοιρινό)

.       2 αυγά

.       3 κουταλιές της σούπας με οπόρους (πχ, ηλιόσποροι ή σπόροι κολοκύθας)

.       3 κουταλιές της σούπας ξηρών καρπών (πχ αμύγδαλα ή καρύδια)

Φυτικές Ίνες

Οι περισσότεροι άνθρωποι δε λαμβάνουν επαρκή ποσότητα φυτικών ινών μέσω της διατροφής τους. Σχετικοί κυβερνητικοί φορείς και επαγγελματίες του τομέα υγείας συνιστούν καθημερινή κατανάλωση φυτικών ινών 25-30γρ. Παραδείγματα υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες είναι: Φρούτα και λαχανικά (με την φλούδα τους), βρώμη, φασόλια, φακές, ρεβίθια και ξηροί καρποί.


Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε και το www.fit-4-all.gr/blog και να το λέτε