Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Διαχείριση της Υγείας για Άνδρες

Πόσο υγιείς πιστεύετε ότι είστε σήμερα;
  Είναι εύκολο να το μάθετε - βάλτε ένα '' τικ '' σε όσα συμφωνείτε!!


  • Δεν έχω τον χρόνο ή την ενέργεια να γυμνάζομαι 
  • Περνώ τα περισσότερα απογεύματα μου στον καναπέ ή στο κομπιούτερ 
  • Πρέπει να χάσω μερικά κιλά 
  • Έχω δοκιμάσει δίαιτες και δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα 
  • Φαίνεται ότι όσο μεγαλώνω μειώνονται οι αντοχές μου 
  • Δεν δίνω πια σημασία στην υγεία μου 
  • Κουράζομαι το απόγευμα 
  • Συνεχίζω τις δραστηριότητες μου με καφέ και τσάι 
  • Τρώω βιαστικά, θα φάω οτιδήποτε 
  • Έχω υπερβολικό στρες στη ζωή μου 
  • Κρυολογώ υπερβολικά εύκολα 
  • Δεν είμαι τόσο αδύνατος όσο θα ήθελα 
  • Έχω έντονη δυσκολία στην αναπνοή 
  • Δεν είμαι τόσο περήφανος για το σώμα μου όσο ήμουν παλιά 

 

Ωχ επιλέξατε πολλά!!! 
Υπάρχουν καλά νέα, μπορείτε να ανακτήσετε την φόρμα σας και δεν είναι τόσο δύσκολο όσο πιστεύετε.........

Στις επόμενες αναρτήσεις η συνέχεια......    ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) 

-->

Αντιγήρανση-Ευεξία-Διατροφή-Αθλητισμός
www.fit-4-all.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου