Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Πόσο κοστίζει ένα σνακ σε... θερμίδες?

Το σνακ μπορεί να είναι μία υγιεινή συνήθεια ή παρασπονδία στη δίαιτά σας!

Πόσο σας κοστίζει ένα σνακ σε... θερμίδες?



Αν σχεδιάσετε και επιλέξετε σωστά τα σνακ σας, μπορούν να σας προσθέσουν περισσότερα φρούτα και λαχανικά στην καθημερινή διατροφή σας ή και να αυξήσουν την πρόσληψη πρωτεΐνης ώστε να ελέγξετε την όρεξή σας ανάμεσα στα κύρια γεύματα της ημέρας.
Πολλά από τα "τυπικά" σνακ όμως είναι παραφορτωμένα με λίπος και ζάχαρη. Αν λοιπόν δεν προσέξετε, το θερμιδικό σας πορτοφόλι θα αδειάσει πολύ γρήγορα.
Ας πούμε ότι θέλετε να φάτε ένα σνακ μέχρι 200 θερμίδες.
Τι μπορείτε να φάτε?
Πολλοί επιλέγουν σνακ όπως τα πατατάκια, αλλά για να περιοριστείτε στις 200 θερμίδες δε θα πρέπει να φάτε πάνω από 18 πατατάκια. Επίσης παίρνετε και μία κουταλιά λίπους στο σώμα σας.
kraker me tyri

Τα κράκερ με το τυρί είναι επίσης πλούσια σε θερμίδες, 5 μικρά κρακεράκια και ένα μπαστουνάκι τυρί και οι θερμίδες σας τελείωσαν! Επίσης τα 15 γρ λίπους θα πάνε κατευθείαν στους γλουτούς και τους μηρούς σας!
Το συνηθισμένο παγωτό έχει τόσο πολύ λίπος που είναι σχεδόν σα να τρώτε παγωμένο βούτυρο. Γι' αυτό και με τις 200 θερμίδες μπορείτε να φάτε μόνο 1/3 μίας κούπας.
Οι μπάρες δημητριακών ή άλλων ξηρών υλικών είναι επίσης κακή επιλογή, ο συνδυασμός ξηρών φρούτων, ξηρών καρπών και κομματιών σοκολάτας θα τελειώσουν γρήγορα τις θερμίδες σας, μόνο 1/3 της κούπας περιπου θα σας κοστίσουν 200 θερμίδες.
Τα cookies είναι επίσης πολύ "ακριβά"!
Για 200 θερμίδες δεν μπορείτε να φάτε ούτε ένα ολόκληρό τυπικό μπισκότο, γιατί συνήθως έχουν 250 περίπου θερμίδες το ένα!

Από την άλλη μερια, μία ωραία σούπα είναι μία καλή επιλογή για ένα αλμυρό σνακ, αφού με 200 θερμίδες τρώτε 1,5 κούπα φακή με χαμηλά λιπαρά, που έχει επίσης 11 γρ. πρωτεΐνης και 4 γρ. φυτικών ινών.

cottage cheese
cottage cheese
Το cottage cheese και τα φρούτα είναι επίσης ένα ωραίο σνακ,  με 200 θερμίδες μπορείτε να φάτε 2/3 κούπας cottage cheese χωρίς λιπαρά και 25 φράουλες και παίρνετε επίσης και αρκετή πρωτεΐνη για να σας κρατήσει.
Τα καρότα και το χούμους σας βοηθούν να ικανοποιήσετε την επιθυμία για μάσημα! Για 200 θερμίδες μπορείτε να φάτε 30 baby καρότα και 4 κουταλιές της σούπας χούμους! Θα πάρετε πρωτεΐνη αλλά και 8 γρ φυτικών ινών.
Τα πρωτεΐνούχα ροφήματα είναι επίσης μία καλή επιλογή, αφού μπορείτε να τα φτιάξετε με γάλα, φρούτα προσθέτοντας και πρωτεΐνη σε σκόνη και να φτάσετε έως τις 200 θερμίδες. Για να πάρετε την πρωτεΐνη ενός ροφήματος θα πρέπει να φάτε 5 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο κάτι που όμως θα σας κόστιζε περίπου 500 θερμίδες! 

Ακολουθήστε μας στο Twitter , Facebook.
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection