Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2011

Υγιεινή διατροφή: χρονοβόρα διαδικασία ή διασκέδαση?



Για πρωτεΐνη, μπορεί κανείς να αγοράσει κοτόπουλο ή ψάρι ήδη μαριναρισμένο και έτοιμο για να μπει στο γκριλ ή κατεψυγμένες προβρασμένες γαρίδες που με λίγη σάλτσα και λαχανικά γίνονται ένα γρήγορο πιάτο. Και μην παραβλέπετε τον τόνο σε κονσέρβα, το σολωμό ή το στήθος κοτόπουλου που μπορούν να προστεθούν σε σαλάτες, ρύζι ή σούπες.
Μπορείτε επίσης να αυξήσετε τη θρεπτική αξία της συμπυκνωμένης σούπας στην οποία μπορείτε να προσθέσετε άπαχο γάλα ή γάλα σόγιας αντί για νερό. 

Καθώς η σούπα βράζει ρίξτε μέσα μερικά κατεψυγμένα λαχανικά, ή λίγο σπανάκι για να προσθέσετε θρεπτικά συστατικά, γεύση και όγκο. Τα κατεψυγμένα λαχανικά σας επιτρέπουν να τρώτε μόνο ότι χρειάζεστε και είναι έτοιμα σε λίγα λεπτά.
 Η προετοιμασία μίας σαλάτας μπορεί να είναι γρήγορη χάρη στα ήδη πλυμένα πράσινα λαχανικά και όλων των ειδών τα κομμένα λαχανικά καθώς και τα μικρά καρότα. Προσθέστε μία μερίδα σάλτσας με χαμηλά λιπαρά και λίγο βρασμένο κοτόπουλο ή γαρίδες και έχετε ένα γρήγορο υγιεινό γεύμα. 
Τα προ-πλυμένα και κομμένα λαχανικά είναι διαθέσιμα στα ψυγεία των καταστημάτων. Ρίξτε τα στον ατμομάγειρα, προσθέστε λίγο σκόρδο ή κρεμμύδι στο τέλος και έχετε ένα γκουρμέ πιάτο σε λίγα λεπτά.



Μην ξεχνάτε να επισκέπτεστε καθημερινά το
www.fit-4-all.gr
fit-4-all.blogspot.com/
και να το λέτε!!!