Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Herbalife - Healthy Tips



  • Αποφύγετε την κρυμμένη ζάχαρη στις έτοιμες τροφές
Συστατικά όπως: σουκρόζη, δεξτρώζη, γλυκόζη, ή καλαμποσάκχαρο είναι κοινή ζάχαρη σε … παραπλανητική μορφή.
  • Μην επιλέγετε φρούτα εκτός εποχής (ψυγείου ή θερμοκηπίου) περιέχουν σημαντικά λιγότερες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία απ’ ότι τα φρέσκα.
  • Οι άντρες παρουσιάζουν υψηλότερη αιμοσφαιρίνη και υψηλό αιματοκρίτη συγκριτικά με τις γυναίκες, συνθήκες που αυξάνουν κατά 40% την εμφάνιση καρδιοπάθειας και εγκεφαλικού.
  • Το ιδανικό συμπλήρωμα που προφυλάσσει από οστεοπόρωση τις γυναίκες κοντά στην οστεοπόρωση πρέπει να έχει Βιταμίνη D3, μαγνήσιο και ασβέστιο.
  • Μια ζεστή κοτόσουπα, ντοματόσουπα με πολλά λαχανικά μειώνει τη ένταση του βήχα και την καταρροή κατά τη διάρκεια μιας ίωσης.
  • Πλούσια σε πρωτεΐνη και ίνες τα όσπρια σταθεροποιούν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, χαλιναγωγώντας έτσι τη λαχτάρα για παθητικές τροφές.
  • Ο καφές βοηθάει την αναπνευστική και πνευμονική λειτουργία αφού περιέχει υψηλές τιμές θεοφιλλίνης – βασικό συστατικό βροχοδιασταλτικών σκευασμάτων.
  • Ένας χυμός τζίνσενγκ 3 ώρες πριν από το γυμναστήριο προκαλεί ήπια και σταθερή εγρήγορση του νευρικού συστήματος, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοση.
  • Το μάσημα τσίχλας μετά από γεύματα δημιουργεί έκρηξη οξέων στο στομάχι βοηθώντας την πέψη και προφυλάσσοντας τον οισοφάγο από καούρες.
  • Ένα πρωινό σκοτσέζικο ντουζ (με εναλλαγές ζεστού-κρύου νερού ) τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.






Αναδημοσίευση από:Fit-4-all.gr/Blog





Αντιγήρανση-Ευεξία-Διατροφή-Αθλητισμός-Δίαιτα
www.herb-eshop.com
www.fit-4-all.gr
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection