Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010

5 ΜΙΚΡΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ


Η κατανάλωση πέντε μικρών γευμάτων την ημέρα βοηθά στην καταπολέμηση των απότομων μεταβολών στα επίπεδα των σακχάρων στο αίμα, γεγονός που βοηθά σημαντικά στη αποφυγή της κακής συνήθειας του «τσιμπολογήματος».
Σε πολλές περιπτώσεις, ο κύριος ένοχος της αποτυχίας του προγράμματος για ρύθμιση του βάρους είναι αυτά ακριβώς τα μικρά ανθυγιεινά σνακ.
Βεβαιωθείτε ότι το κάθε γεύμα είναι ισορροπημένο και περιλαμβάνει πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και ακόρεστα λιπαρά.
Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν μία καλή επιλογή σε συνδυασμό πάντα με πολύσπορα προϊόντα, κρέας χωρίς πολύ λίπος και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά είδη.
Εάν όντως τρώτε πέντε γεύματα την ημέρα, μην παραλείψετε να ελέγξετε το μέγεθος της μερίδας.
Μη σερβίρετε στον εαυτό σας την ίδια ποσότητα φαγητού που θα τρώγατε σε ένα πρόγραμμα τριών γευμάτων την ημέρα διότι με αυτόν τον τρόπο, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να προσθέσετε παραπάνω θερμίδες.
θυμηθείτε: έλεγχος του βάρους = ενέργεια έξω > ενέργεια μέσα


ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΑΣ ΒΑΡΟΣ

Ακολουθήστε μας στο Twitter , Facebook.
Protected by Copyscape Web Plagiarism Detection